قاب ماندگار

قاب مزار شهدا









قاب ماندگار

ما را در اینستاگرام جستجو کنید: قاب ماندگار
از قاب های مزار شهدا کادر ببندید و برای ما در اینستاگرام ارسال کنید.

نام کاربری در اینستاگرام: ghab_mandegar
تگ قاب ماندگار: #قاب_ماندگار

اولین ملاقات

چهارشنبه, ۳ دی ۱۳۹۳، ۱۲:۵۷ ق.ظ
درود خدای شاهد بر شما گرانمایه ی عزیز...
سلام علیکم؛
این اولین ملاقات ماست که رو در روی هم نشسته ایم و می خواهیم به قاب های بین مان بنگریم و بیاندیشیم، تاملی در وسعت دید هر شهید از سرباز تا سردار و گمنام ترین شان، شهید گمنام که قابش آسمانیست.
می خوانیم به نام خون خدا حضرت ثار الله که ما به گذشته سرخ مان افتخار می کنیم و این قاب ها را برای میراث آینده سبزمان به یادگار می گذاریم و باید قوی بود و در راه حفظ آثار شهیدان وطن، می بایست حرف ها را هضم کرد و طعنه ها را بلعید.
دعوت تان می کنم به نظاره بنشینید رخ مهتابیِ یاران حسین بن علی را که دلبرانه دل می برند و عاشقانه عاشق می کنند، دعوتید به ضیافت دیدار روی ماه، قاب ماندگار...

در نظر داریم برای حفظ گوهر ناب و معاصر مان یعنی همین قاب های مزار شهدای سراسر کشور و با کمک تک تک شما دوستداران شهدا با هنر عکاسی، حافظ منافع سربازان خمینی کبیر باشیم، برای ثبت قاب های تان کافیست لنز موبایل تان را پاک و با نیت پاک تر، شاتر اینستاگرام را لمس کنید.
از صفحه قاب ماندگار در اینستاگرام دیدن فرمایید و این کار خیر را دنبال و قاب های شهدا را در مجاز آباد نیز ماندگار کنید.

.
.
تذکر: برای تبلیغات این امر در مساجد، دانشگاه، پایگاه بسیج و غیره و جهت دریافت فایل چاپی پوستر، مشخصات خود را با ارسال نام و نام خانوادگی و ایمیل شخصی با پیام خصوصی در همین مطلب ارسال فرمایید.
یا حق./
۹۳/۱۰/۰۳ موافقین ۵ مخالفین ۰

نظرات  (۱)

خدا قوت!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی